Všeobecné podmínky

1. Cena

Veškeré uvedené ceny jsou konečné, tedy včetně DPH a balného.

2. Zpracování objednávek + platba

Objednávky zpracováváme následující pracovní den po jejich obdržení. Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, přikládáme do zásilky fakturu se splatností 14 dnů. Platbu dobírkou vybírá přepravce PPL.

3. Ceník dopravy - poštovného

Zboží posíláme kurýrní službou PPL. Zásilka by měla být doručena do 24 hodin.

Při objednávce za 990,- Kč a více (jakýchkoliv druhů káv) je poštovné ZDARMA.
Při objednávce do 990,- Kč (jakýchkoliv druhů káv) účtujeme poštovné 100,- Kč.

Při zakoupení jakéhokoliv množství nepražené kávy účtujeme vždy poštovné 100,-Kč.

Poštovné na Slovensko je 190,- Kč za každý balík.

4. Osobní odběr

Osobní odběr je možný u nás v pražírně a to PO VYZVÁNÍ A UPŘESNĚNÍ TERMÍNU VYZVEDNUTÍ. Nechoďte si pro kávu bez potvrzení o tom, že je káva připravena. Platba je možná pouze hotově. Neakceptujeme platební karty Otvírací doba Pondělí - Pátek od 8:00 - 16:00.

5. Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě kavaprodej.cz, zašle dodavateli e-mailovou zprávu. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu. 
Je vhodné zboží zasílat zpět v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

6. Vyřízení reklamace

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní - 99,9% reklamací týkající se kvality kávy řešíme její okamžitou výměnou.

7. Potvrzení objednávky

Přijatá objednávka bude potvrzena do druhého pracovního dne e-mailem.

8. Dodací doba

Zboží expedujeme druhý až třetí den po jejich obdržení. Spolupracujeme s PPL. V případě, že dodání není možné, nebo nebude do týdne, budeme Vás informovat do druhého pracovního dne po obdržení objednávky.

9. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu s plastnými právnimi předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation) ("GDPR").

Kupující poskytuje osobní údaje prodávajícímu dobrovolně, a to pro účely uzavření a plnění kupní smlouvy, případně pro účely vedení uživatelského účtu. Bez poskytnutých osobních údajů kupujícího v rozsahu uvedeném v objednávkovém formuláři není možné kupní smlouvu uzavřít. Tyto osobní údaje je prodávající oprávněn zpracovávat i bez souhlasu kupujícího.

Podrobné informace o účelu, rozsahu a právních důvodech zpracování osobních údajů kupujícího jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů“, s jehož obsahem je kupující povinen se seznámit před uzavřením kupní smlouvy, a který je kupujícímu dostupný z objednávkového formuláře na webových stránkách e-shopu prodávajícího https://www.kavaprodej.cz.

Podrobné informace o právech kupujícího v oblasti ochrany osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu „Poučení o právech na ochranu osobních údajů“, který je kupujícímu dostupný zde, nebo na vyžádání u prodávajícího.

Kupující bere na vědomí, že v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, je prodávající oprávněn využít elektronický kontakt (emailovou adresu) kupujícího za účelem zasílání obchodních sdělení. Souhlas s využitím emailové adresy pro účely zasílání obchodních sdělení prodávajícího je kupující oprávněn kdykoliv odvolat.

V Praze dne 31. 5. 2018